فرمول تولید مواد شوینده و شیمیایی

مرکز فرمولاسیون ایران

با سلام وقت بخیر
این وبلاگ زیر مجموعه ی سایت www.shimis.ir می باشد.....

« شرکت ویلاتوس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی_ بهداشتی و انواع شوینده را با بالاترین کیفیت و صرفه اقتصادی _پشتیبانی یکساله و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار را خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

جهت دریافت فرمول و راهنمای تولید با ما در تماس باشید.با صبر و شکیبایی پاسخگو و راهنمای شما دوستان هستیم.

 


09171205271 مقدم

09151154934 ارتباط اینترنتی (تلگرام+واتساپ+ایمو)

 

http://www.shimis.ir (به سایت اصلی مراجعه بفرمایید)

http://4mul.com/

http://chasb0ta100.blogfa.com/

www.shimis.ir

http://4mul.com/

www.sshimis.blogfa.com

www.formol4934.blogfa.com

http://afghan49.blogfa.com/

              «شامپو موی سر »

 

_ شامپو موی سر محصولی است که تقریباً همه روزه از آن استفاده میکنیم و آلودگی و چربی های اضافه را تمیز میکنیم،  بنابراین بسیار مهم است که شامپویی با کیفیت و مناسب پوست و موی سر را انتخاب کنیم تا سبب حفظ سلامت مو و پوست سر شود.شامپو ها با فرمولاسیون و خواص متفاوت تولید میشوند و هرکدام برای نوعی مو مناسب است . شامپو ها قدرت پاک کنندگی و ph  متفاوتی دارند ؛ به طور مثال قدرت شویندگی شامپو مخصوص موهای چرب بسیار بیشتر از قدرت شامپو مخصوص موهای خشک است ؛پس شما با در نظر گرفتن جنس مو و پوست سر میتوانید شامپو مناسب را انتخاب نمایید.

 

 

            « انواع شامپو »

 

[ شامپو ضد ریزش ] 

 

ریزش موی سر می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله آلودگی هوا _ استرس _ چربی زیاد پوست و یا حتی مسائل ژنتیکی بستگی داشته باشد.شامپو ضد ریزش محصولی غنی است که اگر پوست سر دارای فقر مواد معدنی و یا ویتامین ها باشد آنها را تأمین میکند و می‌تواند از تأثیر برخی عوامل ریزش مو جلوگیری نماید.باید گفت شامپو ضد ریزش قدرتی در برابر ریزش مو به دلیل مسائل ژنتیکی و یا برخی بیماری ها ندارد و صحبت برخی شرکت های سازنده تنها تبلیغ جهت فروش محصولات است.

 

[ شامپو کراتینه ]

 

حتماً می‌دانید که کراتین پروتئین مخصوص مو و ناخن‌ است که در ساختار اصلی حضور دارد ‌و در مو  سبب حفظ استحکام و تقویت فولیکول های مو می‌شود ؛ پس می‌توان دریافت موهایی که حالت خوبی ندارند و یا از استحکام کافی برخوردار نیستند دارای کمبود کراتبن هستند که می‌توان این مشکل را با استفاده از شامپو کراتینه رفع نمود.

شاید جالب باشد که بدانید کراتینی که در تولید شامپو کراتینه از آن  استفاده میشود کراتینی است که از جانوران تأمین میشود.در برخی گیاهان نیز کراتین موجود است اما بسیار ساختار متفاوتی با کراتین انسانی دارد ، بنابراین آن را غیر قابل استفاده کرده است.

شامپو کراتینه برای افرادی که موهای وز _ بی حالت و یا رنگ شده دارند بسیار مناسب است.کراتین سبب زیبا و درخشان شدن مو میشود و به آن حالت میدهد ، اما حتماً این نکته را فراموش نکنید که شامپو کراتینه برای استفاده روزانه مناسب نیست. 

 

[ شامپو ضد شوره ]

 

شوره هایی که بر روی پوست سر شکل می‌گیرند در حقیقت پوست و سلول های مرده سر می‌باشند که به دلیل خشکی بیش از حد پوست سر ایجاد میشوند ؛ گاهی ممکن است ایجاد شوره در اثر بیماری های پوستی مزمن باشد.شامپو ضد شوره درصد های گوناگونی دارد که برای افراد مختلف مناسب است.

در تولید شامپو ضد شوره از موادی نظیر ؛ 

_ اسید سالیسیلیک ( Salicylic Acid)   / لایه برداری پوست های مرده

_ سولفید سلنیوم ( Selenium Sulfid)   / از بین برنده قارچ های پوستی

_ کتوکونازول ( Ketoconazole )   / از بین برنده قارچ و باکتری 

 

سلنیوم برای افرادی که موهای رنگ شده دارند مناسب نیست زیرا سبب از بین رفتن رنگ مو میشود.به طور کلی پیشنهاد میشود قبل از استفاده از شامپو ضد شوره با پزشک مشورت نمایید تا با مشخص شدن دلیل و نوع شوره شامپو مناسب را برای شما تجویز نمایند.

 

[ شامپو آب رسان ] 

 

مو سر سه دارد که لایه بیرونی محافظ لایه های درونی است که اگر آسیب ببیند مو به طور کلی آسیب می‌بیند.گاه پوست سر رطوبت خود را از دست میدهد که این امر سبب برو مشکلاتی میشود که یکی از این مشکلات از بین رفتن چربی مفید پوست سر است که سبب میشود مو لطافت و درخشندگی خود را از دست بدهد. { اشعه خورشید و آفتاب _ کلر موجود در آب مخصوصاً آب استخر _ اعصاب و استرس و یا مسائل ژنتیکی _ رژیم های نامناسب و کم کاری تیروئید و ...} می‌تواند در آسیب و از بین رفتن لایه های مو تأثیر گذار باشد.

از عواملی که می‌توان فهمید مو طراوت خود را از دست داده است میتوان به مواردی چون  [ گره خوردگی _ عدم درخشندگی _ موخوره _ شکنندگی _ خارش پوست سر و.... ] اشاره کرد.

شامپو آبرسان ‌با تامین کردن رطوبت لازم مو و پوست سر از تمام موارد ذکر شده جلوگیری میکند.شما میتوانید در منزل با استفاده از تخم مرغ _ شیر و سرکه سیب آبرسانی خانگی تولید کنید.

 

[ شامپو پروتئینه ]

 

این شامپو منبع غنی از انواع ویتامین ها برای مو است و برای انواع مو مناسب می‌باشد و میتوان برای استفاده روزانه ازاین شامپو استفاده کرد.معمولا اکثر شامپو ها ph قلیایی دارند و تمام چربی حتی چربی های مفید و لازم پوست سر را ازبین می‌برند اما شامپو پروتئینه ph هم سطح و همگون پوست سر را دارد و سبب حفظ رطوبت و چربی لازم دوست میشود و از خشکی پوست سر و ایجاد شوره جلوگیری میکند.

 

[ شامپو مخصوص موهای رنگ‌شده ]

 

رنگ و پودرهای دکلره موادی شیمیایی هستند که آسیب جدی به مو و ریشه آن وارد میکنند به همین دلیل مراقبت از مو پس از رنگ کردن بسیار حائز اهمیت است.مو پس از رنگ شدن خشک و وز میشود و حالت خود را از دست میدهد ؛ برای مهار کردن این اتفاق بهتر است از شامپو مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کرد.

این شامپو با داشتن ترکیبات خاص خود سبب حفظ طراوت و درخشندگی و زیبایی مو می‌شود و همچنین آبرسان خوبی برای ریشه مو است.

 

[ شامپو مخصوص موهای چرب ]

 

مو تأثیر بسیار زیادی در زیبایی‌ انسان دارد و نگهداری و شستشوی صورت مو بسیار مهم است.در زیر پوست سر غدد چربی ای وجود دارند که وظیفه آنها حفاظت موها در برابر شکنندگی است.اما در برخی افراد این غدد بیش از حد معمول فعال هستند و با ترشحات زیاد سبب سریع چرب شدن مو می‌شوند که باعث ایجاد حالتی ناخوشایند میشوند.

برای کنترل این چربی بهتر است از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده کرد تا با کنترل چربی پوست از چرب شدن سریع مو ها جلوگیری نمود.

 

[ شامپو مخصوص موهای خشک ]

 

برخی افراد پوست سر بسیار خشکی دارند که این امر سبب ایجاد شوره _ شکنندگی موها و ..... میشود.بهترین گزینه برای شستشوی این افراد شامپو مخصوص موهای خشک است.این شامپو با تامین رطوبت لازم پوست سر و خاصیت آبرسانی از ایجاد هرگونه مشکل جلوگیری میکند.

 

[ شامپو مخصوص بچه ] 

 

در تولید‌ شامپو برای بزرگسالان از موادی مانند سدیم لوریل سولفونات استفاده میشود که این ماده و مواد دیگر مانند پارابن و عطر ها در تولید شامپو کودکان استفاده نمی‌شود زیرا کودکان بسیار حساس به برخی مواد هستند.البته در تولید‌ برخی شامپو های بزرگسالان نیز این مواد حذف شده است و برای آنها جایگزین بهتری انتخاب شده است.

 

 

 

فرمول تولید شامپو ضد ریزش+فرمول ساخت شامپو ضد ریزش+روش تولید شامپو ضد ریزش+روش ساخت شامپو ضد ریزش+نحوه تولید شامپو ضد ریزش+نحوه ساخت شامپو ضد ریزش+آموزش تولید شامپو ضد ریزش+آموزش ساخت شامپو ضد ریزش+آموزش آنلاین+آموزش حضوری+شیوه تولید شامپو ضد ریزش+شیوه ساخت شامپو ضد ریزش+چگونگی تولید شامپو ضد ریزش+چگونگی ساخت شامپو ضد ریزش+مراحل تولید شامپو ضد ریزش+فرمول تولید شامپو کراتینه+فرمول ساخت شامپو کراتینه+روش تولید شامپو کراتینه+روش ساخت شامپو کراتینه+نحوه تولید شامپو کراتینه+نحوه ساخت شامپو کراتینه+آموزش تولید شامپو کراتینه+آموزش ساخت شامپو کراتینه+شیوه تولید شامپو کراتینه+شیوه ساخت شامپو کراتینه+چگونگی تولید شامپو کراتینه+چگونگی ساخت شامپو کراتینه+مراحل تولید شامپو کراتینه+فرمول تولید شامپو ضد شوره+فرمول ساخت شامپو ضد شوره+روش تولید شامپو ضد شوره+روش ساخت شامپو ضد شوره+نحوه تولید شامپو ضد شوره+نحوه ساخت شامپو ضد شوره+آموزش ساخت شامپو ضد شوره+آموزش تولید شامپو ضد شوره+شیوه تولید شامپو ضد شوره+شیوه ساخت شامپو ضد شوره+چگونگی تولید شامپو ضد شوره+مراحل تولید شامپو ضد شوره+فرمول تولید شامپو آبرسان+آب رسان+آب رسانی+فرمول ساخت شامپو آبرسان+روش تولید شامپو آبرسان+روش ساخت شامپو آبرسان+نحوه‌ ی+نحوه تولید شامپو آبرسان+آموزش ساخت شامپو آبرسان+آموزش تولید شامپو آبرسان+شیوه تولید شامپو آبرسان+شیوه ساخت شامپو آبرسان+چگونگی تولید شامپو آبرسان+مراحل تولید شامپو آبرسان+فرمول تولید شامپو بچه+فرمول ساخت شامپو بچه+روش تولید شامپو بچه+روش ساخت شامپو بچه+نحوه تولید شامپو بچه+نحوه‌ ساخت شامپو بچه+آموزش تولید شامپو بچه+آموزش ساخت شامپو بچه+شیوه تولید شامپو بچه+شیوه ساخت شامپو بچه+چگونگی تولید شامپو بچه+مراحل تولید شامپو بچه+فیروز+گلرنگ+جانسون+اوه+تجهیزات جهت تولید+تولید بدون دستگاه+حداقل سرمایه+مقرون به صرفه+صرفه اقتصادی بالا+تهیه مواد اولیه+ترکیب مواد اولیه+درصد ترکیب+انواع شامپو+خاصیت+طرز تهیه+طرز کاربرد+طریقه مصرف+نحوه مصرف+مواد اولیه تولید شامپو+فرمولاسیون شامپو موی سر+انواع شامپو موی سر+میکسر+فرمول تولید شامپو مخصوص موهای رنگ شده+فرمولاسیون تولید شامپو مخصوص موهای خشک+فرمول تولید شامپو موهای معمولی+قیمت تمام شده+هزینه اولیه+بازار کار+بازار فروش+عرصه فروش+خرید+فروش+مجوز+طرح توجیهی+اداره صنایع

[۹/۱،‏  « شرکت ویلا توس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی_ بهداشتی را با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار با صرفه اقتصادی بالا را خدمت شما عزیزان ارائه نمایید.

جهت دریافت فرمول و راهنمای تولید با ما در تماس باشید.» 

 

       

              « انواع ریمل » 

 

« شرکت ویلا توس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی_ بهداشتی را با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار با صرفه اقتصادی بالا را خدمت شما عزیزان ارائه نمایید.

جهت دریافت فرمول و راهنمای تولید با ما در تماس باشید.» 

 

       

              « انواع ریمل » 

 

ریمل از لوازم آرایشی پر طرفدار بین بانوان است که از آن برای زیباتر شدن چشم ها استفاده میشود.ریمل ها با توجه به نوع و کاربرد و نوع برس ها به چند دسته تقسیم میشوند.

 

ریمل در انواع گوناگونی مانند [  ریمل پودری _ ریمل مایع _ ریمل کرمی ] تولید میشوند که دارای زیر مجموعه های به نام ریمل های فر کننده _ ریمل حجم دهنده _ ریمل جدا کننده _ ریمل ضد آب و... هستند .اکثر این تنوع در بین ریمل مایع است.

 

[ ریمل پودری ]

 

این نوع ریمل ریملی قدیمی است به صورت پودر تولید میشود و برای استفاده از آن باید مقداری آب به ریمل اضافه کرد تا آماده مصرف شود.ریمل پودری حالتی شبیه به مژه مصنوعی را در روی چشم ایجاد میکند و بیشتر برای زمانی مناسب است که شما وقت کافی را ندارید و برای استفاده در مهمانی مناسب نیست.

 

 

[ ریمل کرمی ]

 

برخی افراد دارای مژه های خوش حالت اما کم پشت هستند که این نوع ریمل بسیار گزینه خوبی است.ریمل کرمی به راحتی روی مژه پخش میشود و انها حجم میدهد و آنها را زیباتر می‌کند.این نوع ریمل نمی‌تواند گزینه خوبی برای حالت دهی مژه ها باشد و تنها برای حجم دهی مناسب است.

 

 

[ ریمل مایع ] 

 

این نوع از ریمل راجع ترین و پر مصرف ترین نوع ریمل است که در بازار به فراوانی با برند های گوناگون به فروش می‌رسد.ریمل مایع در دو نوع ساده و ضد آب _ مشکی و رنگی تولید‌ میشود.این ریمل به نسبت دو نوع ریمل قبلی یعنی ریمل کرمی و پودری بهتر و قوی تر عمل میکند و کیفیت بسیار بهتری دارد.

 

ریمل ها بر اساس نوع برس به ۸ گروه تقسیم میشوند که هرکدام برای مصرف خاصی مناسب هستند.

              

    « انواع برس ریمل و کاربرد آن»

 

۱_ برس ضخیم / 

این نوع برس برای حجم دادن و پرپشت کردن مژه ها مورد استفاده قرار میگیرد.برس ضخیم دارای مویچه های بسیار زیاد و ضخیمی است که مقدار بیشتری ریمل را روی سطح مژه پخش میکند و باعث پرشدن و حجیم شدن مژه ها میشود.اگر مژه هایی بلند اما کم پشت دارید بری ضخیم بهترین گزینه برای شما است.

 

۲_ برس نازک /

این نوع برس برخلاف برس ضخیم اصلا برای حجم دهی مناسب نیست و اگر تنها مژه های کوتاه و صاف دارید این برس می‌تواند برای شما کاربردی باشد. برس نازک ریمل را به طور یکنواخت روی تمام مژه ها پخش میکند.

 

۳_ برس خمیده /

برس خمیده برای افرادی مناسب است که مژه های صاف یا بی حالت دارند.برس خمیده با قوس موجود در خود سبب حالت دهی مژه ها میشود.توجه داشته باشید هنگام استفاده قسمت تو رفته برس بر روی مژه ها قرار بگیرد و آن را به سمت بالا هدایت کنید تا مژه ها کاملاً فرم بگیرند.

 

۴_ برس مخروطی /

اگر تمایل داشته باشید چشم ها و مژه های شما حالت گربه پیدا کند این برس گزینه بسیار خوبی است زیرا در انتهای این برس مویچه های بلند و زیادی قرار دارند که قسمت خارجی مژه ها را حالت و حجم میدهند.میتوان گفت این برس برای انواع مژه مناسب و قابل استفاده است.

 

۵_  برس s / 

این برس به شکل s می‌باشد که این حالت سبب میشود قسمت داخلی و خارجی مژه به طور یکنواخت با ریمل آغشته شود.برس s بسیار پر کاربرد است و به مژه ها حالت و حجم میدهد.این برس به راحتی ریمل را پخش میکند و سبب حالت دهی مژه ها میشود.

 

۶_ برس توپی /

این نوع از انواع برس بسیار کم کاربرد است و برای  ریمل زدن نقطه ای مناسب است.برس توپی نمی‌تواند مانند دیگر برس ها به صورت همزمان تمام مژه ها آغشته به ریمل کند و نقطه نقطه این کار را انجام میدهد.

 

۷_ برس ساعت شنی /

برای فرم دادن و حجم دادن همزمان به مژه ها مخصوصاً قسمت های خارجی چشم استفاده از بری ساعت شنی میتواند بهترین گزینه باشد.این برس به آسانی ریمل را بر روی مژه ها پراکنده میکند.

 

۸_ برس مار پیچی / 

برس مار پیچی برای انواع مژه مناسب است زیرا به دلیل حالت مارپیچی هم به خوبی به مژه ها حالت میدهد و هم آنها را حجیم می‌کند.برس مارپیچی از پر کاربردترین و پر استفاده ترین نوع برس هاست و به دلیل مارپیچ بودن از چسبیدن چندین مژه بهم جلوگیری میکند و جداسازی مژه را نیز انجام میدهد.

به طور کلی بهتر است قبل از استفاده از ریمل از فرمژه استفاده کنید تا نتیجه بهتری از ریمل خود بگیرید.

برس ها از نظر جنس مویچه به دو دسته پلاستیکی و مویی تقسیم میشوند.استفاده از نوع پلاستیکی آن به دلیل شبیه بودن به دندانه های شانه پر مصرف تر است.

 

 

فرمول تولید ریمل+فرمول ساخت ریمل+روش تولید ریمل+روش ساخت ریمل+نحوه تولید ریمل+نحوه‌ ساخت ریمل+آموزش تولید ریمل+آموزش ساخت ریمل+آموزش آنلاین+شیوه تولید ریمل+شیوه ساخت ریمل+چگونگی تولید‌ ریمل+چگونگی ساخت ریمل+مراحل تولید ریمل+فرمولاسیون+تولید ریمل گیاهی+فرمول انواع ریمل+تجهیزات جهت تولید+تولید آسان+تولید بدون دستگاه+تهیه مواد اولیه+کاربرد ریمل+طرز استفاده+طرز تهیه+ترکیبات ریمل+

[۹/۱،‏  « شرکت ویلا توس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی_ بهداشتی را با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار با صرفه اقتصادی بالا را خدمت شما عزیزان ارائه نمایید.

جهت دریافت فرمول و راهنمای تولید با ما در تماس باشید.» 

 

       

              « انواع ریمل » 

 

ریمل از لوازم آرایشی پر طرفدار بین بانوان است که از آن برای زیباتر شدن چشم ها استفاده میشود.ریمل ها با توجه به نوع و کاربرد و نوع برس ها به چند دسته تقسیم میشوند.

 

ریمل در انواع گوناگونی مانند [  ریمل پودری _ ریمل مایع _ ریمل کرمی ] تولید میشوند که دارای زیر مجموعه های به نام ریمل های فر کننده _ ریمل حجم دهنده _ ریمل جدا کننده _ ریمل ضد آب و... هستند .اکثر این تنوع در بین ریمل مایع است.

 

[ ریمل پودری ]

 

این نوع ریمل ریملی قدیمی است به صورت پودر تولید میشود و برای استفاده از آن باید مقداری آب به ریمل اضافه کرد تا آماده مصرف شود.ریمل پودری حالتی شبیه به مژه مصنوعی را در روی چشم ایجاد میکند و بیشتر برای زمانی مناسب است که شما وقت کافی را ندارید و برای استفاده در مهمانی مناسب نیست.

 

 

[ ریمل کرمی ]

 

برخی افراد دارای مژه های خوش حالت اما کم پشت هستند که این نوع ریمل بسیار گزینه خوبی است.ریمل کرمی به راحتی روی مژه پخش میشود و انها حجم میدهد و آنها را زیباتر می‌کند.این نوع ریمل نمی‌تواند گزینه خوبی برای حالت دهی مژه ها باشد و تنها برای حجم دهی مناسب است.

 

 

[ ریمل مایع ] 

 

این نوع از ریمل راجع ترین و پر مصرف ترین نوع ریمل است که در بازار به فراوانی با برند های گوناگون به فروش می‌رسد.ریمل مایع در دو نوع ساده و ضد آب _ مشکی و رنگی تولید‌ میشود.این ریمل به نسبت دو نوع ریمل قبلی یعنی ریمل کرمی و پودری بهتر و قوی تر عمل میکند و کیفیت بسیار بهتری دارد.

 

ریمل ها بر اساس نوع برس به ۸ گروه تقسیم میشوند که هرکدام برای مصرف خاصی مناسب هستند.

              

    « انواع برس ریمل و کاربرد آن»

 

۱_ برس ضخیم / 

این نوع برس برای حجم دادن و پرپشت کردن مژه ها مورد استفاده قرار میگیرد.برس ضخیم دارای مویچه های بسیار زیاد و ضخیمی است که مقدار بیشتری ریمل را روی سطح مژه پخش میکند و باعث پرشدن و حجیم شدن مژه ها میشود.اگر مژه هایی بلند اما کم پشت دارید بری ضخیم بهترین گزینه برای شما است.

 

۲_ برس نازک /

این نوع برس برخلاف برس ضخیم اصلا برای حجم دهی مناسب نیست و اگر تنها مژه های کوتاه و صاف دارید این برس می‌تواند برای شما کاربردی باشد. برس نازک ریمل را به طور یکنواخت روی تمام مژه ها پخش میکند.

 

۳_ برس خمیده /

برس خمیده برای افرادی مناسب است که مژه های صاف یا بی حالت دارند.برس خمیده با قوس موجود در خود سبب حالت دهی مژه ها میشود.توجه داشته باشید هنگام استفاده قسمت تو رفته برس بر روی مژه ها قرار بگیرد و آن را به سمت بالا هدایت کنید تا مژه ها کاملاً فرم بگیرند.

 

۴_ برس مخروطی /

اگر تمایل داشته باشید چشم ها و مژه های شما حالت گربه پیدا کند این برس گزینه بسیار خوبی است زیرا در انتهای این برس مویچه های بلند و زیادی قرار دارند که قسمت خارجی مژه ها را حالت و حجم میدهند.میتوان گفت این برس برای انواع مژه مناسب و قابل استفاده است.

 

۵_  برس s / 

این برس به شکل s می‌باشد که این حالت سبب میشود قسمت داخلی و خارجی مژه به طور یکنواخت با ریمل آغشته شود.برس s بسیار پر کاربرد است و به مژه ها حالت و حجم میدهد.این برس به راحتی ریمل را پخش میکند و سبب حالت دهی مژه ها میشود.

 

۶_ برس توپی /

این نوع از انواع برس بسیار کم کاربرد است و برای  ریمل زدن نقطه ای مناسب است.برس توپی نمی‌تواند مانند دیگر برس ها به صورت همزمان تمام مژه ها آغشته به ریمل کند و نقطه نقطه این کار را انجام میدهد.

 

۷_ برس ساعت شنی /

برای فرم دادن و حجم دادن همزمان به مژه ها مخصوصاً قسمت های خارجی چشم استفاده از بری ساعت شنی میتواند بهترین گزینه باشد.این برس به آسانی ریمل را بر روی مژه ها پراکنده میکند.

 

۸_ برس مار پیچی / 

برس مار پیچی برای انواع مژه مناسب است زیرا به دلیل حالت مارپیچی هم به خوبی به مژه ها حالت میدهد و هم آنها را حجیم می‌کند.برس مارپیچی از پر کاربردترین و پر استفاده ترین نوع برس هاست و به دلیل مارپیچ بودن از چسبیدن چندین مژه بهم جلوگیری میکند و جداسازی مژه را نیز انجام میدهد.

به طور کلی بهتر است قبل از استفاده از ریمل از فرمژه استفاده کنید تا نتیجه بهتری از ریمل خود بگیرید.

برس ها از نظر جنس مویچه به دو دسته پلاستیکی و مویی تقسیم میشوند.استفاده از نوع پلاستیکی آن به دلیل شبیه بودن به دندانه های شانه پر مصرف تر است.

 

 

فرمول تولید ریمل+فرمول ساخت ریمل+روش تولید ریمل+روش ساخت ریمل+نحوه تولید ریمل+نحوه‌ ساخت ریمل+آموزش تولید ریمل+آموزش ساخت ریمل+آموزش آنلاین+شیوه تولید ریمل+شیوه ساخت ریمل+چگونگی تولید‌ ریمل+چگونگی ساخت ریمل+مراحل تولید ریمل+فرمولاسیون+تولید ریمل گیاهی+فرمول انواع ریمل+تجهیزات جهت تولید+تولید آسان+تولید بدون دستگاه+تهیه مواد اولیه+کاربرد ریمل+طرز استفاده+طرز تهیه+ترکیبات ریمل+فرمول تولید ریمل ضد آب+فرمول ساخت ریمل ضد آب+روش تولید‌ ریمل ضد آب+واتر پرو+فرمولاسیون ریمل حجیم کننده‌+فرمول تولید ریمل فر کننده‌+ مقرون به صرفه+صرفه اقتصادی بالا+توجیه اقتصادی+طرح توجیهی+مجوز+ اداره صنایع+بهداشت+ سیب سلامت+ماندگاری بالا

[۹/۱،: « شرکت ویلاتوس با افتخار اعلام مینماید آماده ارائه ی فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار به شما عزیزان می‌باشد.ما با مهندسین مجرب و زبده به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی با کیفیت عالی و باصرفه اقتصادی بالا  را تولید نمایید.پس از کیفیت عالی محصول مهم‌ترین عامل برای تولید‌ کننده قیمت تمام شده محصول است ؛ پس با کیفیت ترین فرمول و با صرفه اقتصادی بالا را تنها از ما بخواهید.ما با پشتیبانی یکساله به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود. »

 

 

              « انواع رژ لب »

 

لوازم آرایش در بین بانوان بسیار محبوب و رایج است و برخی از آنها به طور روزانه استفاده میکنند پس بسیار مهم است که لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب را انتخاب نمایید تا از آسیب به پوست و صورت خود جلوگیری کنید.

یکی از لوازم آرایش پر مصرف رژ لب است که با فرمولاسیون های متفاوت تولید میشوند.رژ لب ها به صورت جامد _ مایع _ مدادی _ برق لب _ لاک لب ( تنیت لب) تولید‌ میشوند.

 

[ رژ  لب جامد ] 

 

برای تولید این رژ لب از روغن و رنگ های متفاوت و موم استفاده میشود.این نوع رژ به صورت استوانه ای در بسته مخصوص خود قرار گرفته است که به حالت چرخشی به بالا و پایین حرکت میکند.رژ های جامد در تنوع رنگی بسیار زیاد تولید میشوند .باید بدانید که به دلیل استفاده از روغن ها و موم در تولید  رژ جامد این محصول رطوبت پوست لب را حفظ میکند و از خشکی آن جلوگیری میکند.

 

 

[ رژ لب مایع ]

 

فرمولاسیون تولید این رژ نسبت به رژ جامد جدیدتر است و نسبت به رژ جامد کیفیت و ماندگاری بیشتری دارد.رژ مایع در داخل ظرفی استوانه ای قرار گرفته است.این نوع رژ لب پس از استفاده روی لب خشک میشود و به حالت رژ جامد تبدیل می‌شود و به راحتی قابل پاک کردن نیست‌.رژ لب مایع برای افرادی که آب آنها خشک است بسیار مناسب است زیرا حالت و خاصیتی شبیه به آبرسان دارد .رژ های مایع در شکل « شاین _ ساده  و ۲۴ ساعته تولید میشود که مدل شاین و ۲۴ ساعته ان برای استفاده در مهمانی های شبانه مناسب است زیرا نیازی به تجدید ندارید.

 

 

[ رژ لب مایع براق ]

 

این دسته از رژ ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به رژ های مایع هستند با این تفاوت که رژ براق پس از استفاده همچنان براق است و مات نمیشود.این دسته از رژ ها نیز در تنوع رنگی زیاد تولید میشوند.

 

 

[ رژ لب شفاف ]

 

این رژ با اینکه ظاهراً در رنگهای متفاوت تولید و بسته‌بندی میشود اما در حقیقت رنگی ندارد و تنها برق روی لب ایجاد میکند و بیشتر به عنوان یک آبرسان عمل میکند.برخی از شرکت های سازنده رژ های خود را با ویتامین های مفید برای پوست و لب مانند ویتامین A ,غنی میکنند تا از خشکی و آسیب پوست لب جلوگیری شود.

 

 

[ رژ لب مدادی ]

 

این دسته از رژ ها برخلاف دیگر رژها چرب نیستند و نسبت به سایرین ماندگاری بسیار بیشتری دارند.رژ های مدادی یا به صورت پیچشی طراحی شده اند یا باید با استفاده از تراش های مخصوص آن ها را تراش کرد تا مجدد قابل استفاده باشند.

 

 

[ رژ لب ماژیکی ]

 

باید گفت اگر فردی هستید که پوست لب خشکی دارید این رژ ها برای شما مناسب نیستند زیرا خاصیت آبرسانی ندارند.رژ های ماژیکی بافت بسیار سبکی دارند و هنگام استفاده در اطراف لب پخش نمی‌شوند.

 

 

[ رژ لب پالتی ]

 

این نوع از رژ ها بیشتر در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند.با ترکیب کردن رنگ های مختلف این رژ میتوان رنگ های جدید و غیر قابل شمار پدید آورد.این پالت ها در ابعاد کوچک.. متوسط و بزرگ بسته بندی میشوند.

 

 

[ برق لب ]

 

برق لب هیچگونه رنگی ندارد و تنها با ایجاد برق روی لب رنگ طبیعی لب ها را زیباتر می‌کند و می‌تواند آبرسان خوبی برای لب ها باشد.اگر از رژ مات استفاده میکنید میتوانید با استفاده از برق لب آن را براق کنید.

 

 

[ لاک لب ] 

 

این محصول از نظر ظاهری بسیار شبیه به برق لب است.مایع بوده و رنگی ندارد برای همین بسیاری لاک لب و برق لب را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.لاک لب کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برق لب دارد و پس از استفاده و خشک شدن روی لب قابل کندن است.لاک لب یا همان تنیت لب ماندگاری خوبی دارد و تا ۸ ساعت بر روی لب ها ماندگاری دارد.

 

 

فرمول تولید رژ لب+فرمول ساخت رژ لب جامد+ رژ جامد+روش تولید رژ لب جامد+روش ساخت رژ لب جامد+نحوه‌ی+نحوه تولید رژ لب جامد+نحوه ساخت رژ لب جامد+آموزش تولید رژ لب جامد+آموزش ساخت رژ لب جامد+آموزش آنلاین+شیوه ساخت رژ لب جامد+شیوه تولید رژ لب جامد+چگونگی تولید رژ لب جامد+چگونگی ساخت رژ لب جامد+مراحل تولید رژ لب جامد+فرمول تولید رژ مایع+فرمول ساخت رژ لب مایع+روش تولید رژ لب مایع+روش ساخت رژ لب مایع+نحوه‌ تولید رژ لب مایع+نحوه ساخت رژ لب مایع+آموزش تولید رژ لب مایع+آموزش ساخت رژ لب مایع+شیوه تولید رژ لب مایع+شیوه ساخت رژ لب مایع+چگونگی تولید رژ لب مایع+مراحل تولید رژ مایع+فرمول تولید‌ رژ مدادی+فرمول ساخت رژ لب مدادی+روش تولید رژ لب مدادی+روش ساخت رژ لب مدادی+نحوه‌ تولید رژ لب مدادی+نحوه ساخت رژ لب مدادی+آموزش تولید رژ لب مدادی+آموزش ساخت رژ لب مدادی+شیوه تولید رژ لب مدادی+شیوه ساخت رژ لب مدادی+فرمول تولید رژ ماژیکی+فرمول تولید‌ لاک لب+فرمول ساخت رژ ماژیکی+روش تولید رژ ماژیکی+روش ساخت رژ ماژیکی+نحوه تولید رژ ماژیکی+روش تولید لاک لب+مراحل تولید لاک لب+نحوه ساخت رژ لاک لب+ترکیبات رژ لب+فرمولاسیون+تهیه مواد اولیه+تولید آسان+تولید بدون دستگاه+تجهیزات جهت تولید+مجوز+طرح توجیهی+دستگاه جهت تولید+تولید‌ انواع رژ لب

[۹/۳،‏ « شرکت ویلاتوس با افتخار اعلام مینماید آماده ارائه ی فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار به شما عزیزان می‌باشد.ما با مهندسین مجرب و زبده به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی با کیفیت عالی و باصرفه اقتصادی بالا  را تولید نمایید.پس از کیفیت عالی محصول مهم‌ترین عامل برای تولید‌ کننده قیمت تمام شده محصول است ؛ پس با کیفیت ترین فرمول و با صرفه اقتصادی بالا را تنها از ما بخواهید.ما با پشتیبانی یکساله به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود. »

 

 

              « انواع کرم پودر »

 

کرم پودر از آن دسته لوازم آرایشی است که روزتنه استفاده میشود پس کیفیت عالی کرم پودر به جهت حفظ سلامت پوست بسیار حائز اهمیت است.کرم پودر را باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید زیرا کرم پودری که برای پوست خشک تولید شده است برای پوست چرب به هیچ عنوان مناسب نیست.کرم پودر ها با فرمولاسیون متفاوت و در شکل های گوناگون تولید می‌شود.  

 

[ کرم پور مایع ] 

 

این کرم پودر رایج ترین و پر مصرف ترین است.استفاده از این کرم پودر بسیار آسان است و پوشش خوب و طبیعی روی پوست ایجاد میکند.کرم پودر مایع در انواع مختلف مخصوص پوست های خشک _ چرب و معمولی تولید میشود.

 

 

[ کرم پودر پودری ] 

 

این نوع مرطوب و غنی است که برای استفاده روی پوست های خشک بسیار مناسب است.این نوع کرم پودر بافتی نسبتاً سنگین تر و پوشش دهی بسیار بالا دارد.بهتر است قبل از استفاده از این کرم پودر پوست خود را مقداری با اسفنج مرطوب نمایید و سپس از آن روی پوست استفاده کنید ؛ به این روش نتیجه‌ بهتری خواهید گرفت..

 

 

[ پنکک ] 

 

این محصول پوشش دهی بیشتری نسبت به کرم پودر مایع دارد.پنکک در دو نوع سوپرا ( مخصوص پوست های چرب) _ و آکوا ( مخصوص پوست های خشک ) تولید میشود.اگر شما پوستی نرمال دارید محدودیتی برای استفاده از انواع کرم پودر ندارید اما توصیه میشود قبل از استفاده از پنکک از مرطوب کننده یا پرایمر استفاده کنید تا پنکک یا کرم پودر خواب خوبی روی صورت داشته باشد.

 

 

[ پن استیک ]

 

این محصول بافت بسیار سنگینی دارد و از قدرت پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است.این نوع کرم پودر اصلا برای آرایش های روزانه مناسب نیست و بیشتر برای گریم استفاده‌ میشود.قدرت پوشش دهی این محصول به حدی بالا است که می‌تواند زخم _ قرمزی و نقص های پوستی را کاملاً محو سازد.

 

 

[ کانسیلر ]

 

در حقیقت همان کرم پودر مایع است که مختصر تفاوتی دارد.کرم پودری که برای صورت استفاده میشود به دلیل سنگینی بافت برای اطراف چشم مناسب نیست.بهتر است برای اطراف چشم از کانسیلر استفاده کرد این محصول بافت سبکی دارد و سبب اذیت شدن چشم نمیشود ؛ هم‌چنین این محصول پف _ تیرگی و چروک اطراف چشم را به خوبی پوشش می‌دهد.برای اینکه کانسیلر حالت طبیعی روی پوست داشته باشد بهتر است ۱۰ درجه با رنگ پوست تفاوت داشته باشد و روشن تر باشد.

 

                « چند نکته »

 

از کجا بفهمیم پوستی چرب یا خشک داریم؟

 

اگر پس از استحمام احساس کشیدگی پوست و یا خارش داشتید این نشان دهنده پوست خشک است که بهترین گزینه‌ استفاده از کرم پودر مایع و یا دارای چربی است و پنکک برای پوست شما مناسب نیست.

اگر از آن دسته افراد هستید که صورت شما زیاد جوش میزند یا دارای آکنه است نشان دهنده پوست چرب شماست که بهترین گزینه برای شما استفاده از پنکک های خشک یا کرم پودر فاقد چربی  oil free _ Matt  است.توصیه میشود قبل از استفاده از کرم پودر صورت خود را با چند قطره الکل مرطوب کنید تا مانع ریزش کرم پودر و خواب خوب آن شود.

در نظر داشته باشید به طور کلی فارق از جنس پوست استفاده از فیکساتور تأثیر بسیار زیادی در زیبایی‌ و حفظ آرایش شما دارد.

 

 

فرمول تولید کرم پودر+فرمول ساخت کرم پودر+روش تولید مرم پودر+روش ساخت کرم پودر+نحوه تولید کرم پودر+نحوه‌ ساخت کرم پودر+آموزش تولید کرم پودر+آموزش ساخت کرم پودر+آموزش آنلاین+شیوه ساخت کرم پودر+شیوه تولید کرم پودر+چگونگی تولید کرم پودر+مراحل تولید+فرمولاسیون+فرمول تولید پنکک+فرمول ساخت پنکک+روش تولید پنکک+روش ساخت پنکک+نحوه تولید پنکک+نحوه ساخت پنکک+آموزش ساخت پنکک+آموزش تولید پنکک+پنکیک+شیوه تولید پنکک+شیوه ساخت پنکک+فرمول تولید کانسیلر+فرمول ساخت کانسیلر+روش تولید کانسیلر+روش ساخت کانسیلر+نحوه تولید کانسیلر+نحوه ساخت کانسیلر+شیوه تولید کانسیلر+فرمول تولید پن استیک+فورمول+فرمول ساخت پن استیک+روش تولید پن استیک+روش ساخت پن استیک+نحوه‌ی تولید پن استیک+نحوه ساخت پن استیک+آموزش تولید پن استیک+شیوه تولید پن استیک+شیوه ساخت پن استیک+چگونگی تولید پن استیک+فرمول کرم پودر چرب+فرمول کرم پودر خشک+ترکیبات کرم پودر+نحوه استفاده+طرز تهیه+طرز مصرف+طریقه مصرف+تجهیزات جهت تولید+تولید بدون دستگاه+تولید آسان+تهیه مواد اولیه+تولید‌ کرم پودر گیاهی+تولید کرم پودر با ماندگاری بالا+چگونگی ضد آب کردن محصولات آرایشی+کرم پودر استخری+کرم پودر مخصوص سونا+به آسانی حتی در منزل با ساده ترین تجهیزات موجود کرم پودر با کیفیت در حد بورژوا تولید نمایید+ملی+فلورمار+دوسه+پاریس+آیا میدانید میتوانید در یک قابلمه کرم پودر، رژ لب،کرم ضد آفتاب،کرم گریم ،کرم لایه بردار،کرم مرطوب کننده، کرم کاملاً گیاهی،کرم ارگانیک،صابون ابرو، صابون مژه،لیفت مژه،ماسک مو ،ژل مو تولید نمایید.

[۹/۵،‏ ۱۸:۰۲] شیراز مقدم: « شرکت ویلاتوس با افتخار اعلام مینماید آماده ارائه ی فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار به شما عزیزان می‌باشد.ما با مهندسین مجرب و زبده به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی با کیفیت عالی و باصرفه اقتصادی بالا  را تولید نمایید.پس از کیفیت عالی محصول مهم‌ترین عامل برای تولید‌ کننده قیمت تمام شده محصول است ؛ پس با کیفیت ترین فرمول و با صرفه اقتصادی بالا را تنها از ما بخواهید.ما با پشتیبانی یکساله به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود. »

 

 

            « کرم ضد آفتاب »

 

کرم ضد آفتاب محصولی است که میتواند کمک زیادی به حفظ سلامت پوست شما کند.تفاوتی ندارد که هوا آفتابی باشد یا ابری_ در فصل تابستان باشیم یا زمستان ؛ در همه صورت اشعه ی مضر خورشید به پوست ما می‌رسد و برای جلوگیری از آسیب پوستی ناشی از اشعه‌های خورشید بابد از کرم ضدآفتاب استفاده کرد.

اشعه های UVA _ UVB اشعه های مضر خورشید هستند که که برخورد آن با پوست سبب آسیب و ایجاد ناراحتی پوستی _ پیری زودرس و.....میشود.برخی از کرم ها به دلیل نوع ترکیبات و یا حتی نامرغوب بودن یا ناسازگار بودن با نوع پوست سبب تحریک پوست می‌شوند.پس در نتیجه قبل از استفاده از کرم ضدآفتاب از کیفیت و نوع پوست خود اطلاع یابید و در نهایت کرم مناسب را انتخاب نمایید.

 

 

« مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب»

 

موادی که در تولید و ساخت کرم ضد آفتاب استفاده میشوند به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم میشوند که این مواد سبب حفظ سلامت پوست می‌شوند.

 

[ مواد فیزیکی ]

 

در این نوع کرم که از مواد معدنی استفاده میشود از ترکیباتی نظیر  « دی اکسید تیتانیوم _ اکسید روی و ...» استفاده میشود.این دو ماده ی نام برده شده سبب عدم جذب اشعه های مضر خورشید میشوند که باعث حفظ طراوت و شادابی پوست میشود.

 

[ مواد شیمیایی ]

 

این دسته از مواد نسبت به مواد فیزیکی تنوع بیشتری دارند و قریب به ۳۰ نوع هستند که این دسته از مواد نیز مانع جذب اشعه های مضر میشوند.در این ترکیبات از موادی نظیر « اکسی بنزن _ اکتینوکتات و... » استفاده میشود.

بسیاری از شرکت های سازنده کرم ضد آفتاب از اسم مواد معدنی به عنوان مواد ارگانیک نام می‌برند که این مطلب تنها باعث فریب خوردن  مردم میشود و مواد معدنی بسیار متفاوت از مواد ارگانیک هستند.

با وجود اینکه مواد اولیه و تشکیل دهنده ی کرم ضد آفتاب شیمیایی هستند اما نه تنها هیچ ضرری برای پوست ندارند بلکه از پوست حفاظت میکنند.کرم های ضد آفتاب در درصد های مختلف تولید‌ میشوند و معمولا به صورتی ساخته می‌شوند که سبب تحریک یا آسیب پوست نمی‌شوند.بهترین زمان عملکرد کرم ضد آفتاب ۱۵ _ ۲۰ دقیقه پس از استفاده است.ضد آفتاب های شیمیایی بافت رقیق تری نسبت به کرم های فیزیکی دارند.یک کرم ضد آفتاب مرغوب نباید پس از تماس آب به صورت لکه های سفید را روی پوست ایجاد کند.  

 

 

     « ویژگی های کرم ضد آفتاب»

 

۱ _ کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر حفاظت میکند.

۲_ فاقد عطر است ؛ زیرا عطر ماده ای است که باعث ایجاد حساسیت پوستی در برخی افراد می‌شود.

۳_ کرم ضد آفتاب مرغوب پس از استفاده سبب گرفتگی منافذ پوست نمیشود.

۴_ فاقد چربی و مواد مضر مانند پارابن است .

۵_ از حداقل  spf30 به بالا تولید میشود .

 

برخلاف تصور برخی مردم اگه پوست شما دارای جوش یا آگته است ،استفاده از کرم ضدآفتاب ان را تشدید نمیکند.باید دانست کرم ضد آفتاب با کرم پودر تفاوت بسیار زیاد ساختاری دارند و از کرم ضدآفتاب در تمام فصول و شرایط جوی مختلف میتوان استفاده کرد.

 

فرمول تولید کرم ضد آفتاب+فرمول ساخت کرم ضد آفتاب+روش تولید کرم ضدآفتاب+روش ساخت کرم ضد آفتاب+نحوه تولید کرم ضدآفتاب+نحوه ساخت کرم ضدآفتاب+آموزش تولید کرم ضدآفتاب+آموزش ساخت کرم ضدآفتاب+آموزش آنلاین+شیوه تولید کرم ضدآفتاب+شیوه ساخت کرم ضد آفتاب+چگونگی تولید کرم ضدآفتاب+مراحل تولید کرم ضدآفتاب+ترکیبات کرم ضدآفتاب+مواد اولیه+تهیه مواد اولیه+تجهیزات جهت تولید+تولید آسان+تولید‌ بدون دستگاه+درصد ترکیب مواد اولیه+انواعکرم ضدآفتاب+درصد های کرم ضدآفتاب+تولید‌ کرم ضدآفتاب با کیفیت+عملکرد کرم ضدآفتا« شرکت ویلاتوس با افتخار اعلام مینماید آماده ارائه ی فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار به شما عزیزان می‌باشد.ما با مهندسین مجرب و زبده به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی با کیفیت عالی و باصرفه اقتصادی بالا  را تولید نمایید.پس از کیفیت عالی محصول مهم‌ترین عامل برای تولید‌ کننده قیمت تمام شده محصول است ؛ پس با کیفیت ترین فرمول و با صرفه اقتصادی بالا را تنها از ما بخواهید.ما با پشتیبانی یکساله به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود. »

 

 

            « انواع سایه چشم »

 

در میکاپ ، زیبایی و آرایش چشم ها بسیار مهم است و برای آرایش چشم ها از محصولات متفاوتی استفاده میشود که یکی از آن‌ها سایه چشم است.سایه نقش بسیار زیادی در زیبایی چشم ها دارد.سایه ها با فرمولاسیون متفاوت تولید میشوند.

سایه ها را از نظر حالت فیزیکی و خاصیت آن به « سایه خشک _ سایه چرب _ سایه مدادی _ سایه پودری _ سایه مایع _ سایه کرمی _ و سایه پودری پیگمنت » تقسیم کرد..هر کدام از این سایه ها برای یک نوع پوست مناسب است که با توجه به جنس پوست خود میتوانید سایه مناسب را انتخاب کنید.

 

[ سایه چشم خشک ]

 

این نوع سایه بافت بسیار نرمی دارد که سبب میشود خواب بسیار خوبی روی پوست داشته باشد.سایه خشک جزو پر کاربردترین نوع سایه ها است که کاملاً فاقد چربی است و دوام بسیار خوبی دارد.

 

[ سایه چشم چرب ]

 

این سایه سبب زیبایی چشم میشود و به پلک ها براقیت می‌بخشد اما به دلیل چرب بودن هنگام پلک زدن پشت پلک جمع میشوند.باید گفت این نوع سایه دوام زیادی ندارد و اگر میخواهید دوام آن را بیشتر کنید بهتر است از زیر سایه خشک استفاده نمایید تا دوام بیشتری پیدا کند.

 

[ سایه چشم مدادی ]

 

استفاده از این نوع سایه بسیار راحت است زیرا به حالت مداد طراحی شده است و سایه کشیدن چشم‌‌ با آن بسیار ساده است.سایه های مدادی در دو نوع براق و مات تولید میشوند و تنوع رنگی بسیاری دارد.در بین تمام انواع سایه، سایه مدادی بیشترین دوام ماندگاری را دارد.

 

[ سایه چشم پودری ] 

 

سایه های پودری در دو نوع براق و مات تولید میشوند که دوام متعادلی دارند.این سایه ها نه مانند سایه های چرب ماندگاری کمی دارد و نه مانند سایه های مدادی دوام بالا ،بلکه ماندگاری و دوامی متعادل دارند.نوع براق این سایه ها برای مهمانی های شب مناسب هستند.اگر میخواهید  ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد بهتر از زیر سایه، از سایه های آبرنگی استفاده کنید.این کار را میتوانید با برس مخصوص انجام دهید.

 

[ سایه چشم مایع ]

 

برای آماده سازی و استفاده از سایه مایع میتوانید از مقداری آب و قلمو استفاده کنید‌.سایه های مایع از زیباترین انواع سایه ها هستند که ماندگاری خوبی دارند و رنگ تیره آن را نیز می‌توان به عنوان خط چشم استفاده کرد.بر خلاف دیگر سایه ها استفاده از این نوع سایه راحت نیست و نیازمند مهارت و تسلط است.معمولا سایه ها در چندین رنگ باهم بسته بندی و به فروش می‌رسند،اما سایه های مایع به صورت تک رنگ به فروش می‌رسند.

 

[ سایه چشم کرمی ]

 

این نوع سایه نسبت به سایر سایه ها برق بیشتری دارد و به دلیل چرب بودن زیاد برای افرادی که پوستی چرب دارند به هیچ عنوان مناسب نیست.میتوانید با ترکیب کردن رنگها رنگهای جدیدی را بسازید.

 

[ سایه چشم پخته شده ]

 

برای آرایش چشم ترکیبی این سایه بسیار مناسب است زیرا به راحتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند.اگر می‌خواهید رنگ پر رنگ تری از سایه پخته شده داسنت باشید بهتر است کمی قلمو یا برس را مرطوب کنید.

 

[ سایه پودری پیگمنت ]

 

پیگمنت ها با تمامی سایه ها متفاوت است ؛ این نوع سایه از نظر ظاهری به شکل دانه دانه است و به همین خاطر استفاده از آن بسیار مشکل است.این نوع سایه برای پویت های خشک مناسب نیست.اگر میخواهید نتیجه بهتری از این سایه داشته باشید بهتر است که از پرایمر استفاده کنید ،این کار ماندگاری سایه را نیز افزایش میدهد.

 

 

فرمول تولید سایه چشم+فرمول ساخت سایه چشم+روش تولید سایه چشم+روش ساخت سایه چشم+نحوه تولید سایه چشم+نحوه ساخت سایه چشم+آموزش تولید سایه چشم+آموزش ساخت سایه چشم+شیوه تولید سایه چشم+شیوه ساخت سایه چشم+چگونگی تولید سایه چشم+چگونگی ساخت سایه چشم+مراحل تولید سایه چشم+فرمول تولید سایه خشک+فرمول ساخت سایه خشک+فرمولاسیون+روش تولید سایه خشک+روش ساخت سایه خشک+نحوه تولید سایه خشک+نحوه ساخت سایه خشک+آموزش تولید سایه خشک+آموزش ساخت سایه خشک+آموزش آنلاین+شیوه تولید سایه خشک+شیوه ساخت سایه خشک+چگونگی تولید سایه خشک+چگونگی ساخت سایه خشک+مراحل تولید سایه خشک+فرمول تولید سایه چرب+فرمول ساخت سایه چرب+روش تولید سایه چرب+روش ساخت سایه چرب+نحوه تولید سایه چرب+نحوه ساخت سایه چرب+آموزش تولید سایه چرب+آموزش ساخت سایه چرب+شیوه تولید سایه چرب+شیوه ساخت سایه چرب+فرمول تولید سایه مدادی+روش تولید سایه مدادی+روش ساخت سایه مدادی+روش ساخت سایه کرمی+ترکیبات سایه چشم+تهیه مواد اولیه+درصد ترکیب مواد+نحوه ترکیب+طرز تهیه+طرز مصرف+طریقه مصرف‌+کاربرد+تولید‌ آسان+تولید بدون دستگاه+تولید‌ درمنزل+حداقل هزینه+قیمت تمام شده+مجوز بهداشت+طرح توجیهی+تولید سایه با ماندگاری بالا+فرمولاسیون سایه ضدآب+فرمول سایه استخری « شرکت ویلاتوس آماده ارائه فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی _ شوینده ها_ انواع چسب _ انواع رنگ _ انواع جلا دهنده _ تینر و...هزاران محصول دیگر با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و با صرفه اقتصادی بالا به شما عزیزان می‌باشد.ما با پشتیبانی یکساله به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی به آسانی و با کیفیت بالا تولید‌ نمایید.برای هر تولید کننده پس از کیفیت عالی محصول  قیمت نهایی و تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است.کیفیت و صرفه اقتصادی بالا مهم ترین ملاک در تولید‌ است.»

 

            « براق کننده ام دی اف»

 

 

تقریباً محصولات چوبی و یا زیر مجموعه‌های آن مانند ام دی اف و....عضو جدا ناشدنی در دکوراسیون های داخلی هستند که باعث زیبایی بیشتر فضا و روح دادن به محیط میشوند.اما محصولات چوبی تا زمانی زیبا هستند و به محیط جلوه می‌دهند که ظاهر آنها تمیز _ نو و براق باشد.برای حفظ کیفیت محصنلاا چوبی بهترین راه کار استفاده از واکس و یا اسپری های جلا دهنده است.

واکس جلا دهنده در صنعت مبل سازی بسیار پرمصرف است ؛ این محصول علاوه بر زیباتر کردن محصولات چوبی و ام دی اف و جلا دادن به آنها باعث حفظ کیفیت آنها میشود و به عنوان یک محافظ عمل می‌کند.

واکس یا روغن _ اسپری جلا دهنده با نام روغن جلای آلکیدی  نیز شناخته میشود ؛ زیرا در تولید این محصول از رزین های آلکیدی استفاده میشود.برای استفاده از این واکس و یا روغن در ابتدا کاملا سطح را تمیز و عاری از هرگونه چربی گرد و غبار کنید ، چه بهتر که این کار با دستمالی نم دار انجام شود ؛ و اگر سطح چوب دارای حفره است با استفاده از بتونه های مخصوص آن را پر کنید و با کمک سنباده کاملاً یکذسا نمایید و در آخر از روغن جلا استفاده کنید.

اگر از واکس جلا دهنده استفاده میکنید و یا روغن شما بسیار سفت است پیشنهاد می‌کنیم با مقداری الکل آن را رقیق کنید و خوب بهم بزنید تا مخلوطی همگن داشته باشید و بعد به کمک قلمو آن را روی سطح چوب استعمال کنید.

محصولاتی چوبی از آن دسته وسایلی هستند که بسیار زیاد در معرض آسیب توسط موریانه ها و یا پوسیدگی هستند.هنگامی که از روغن جلا دهنده بر روی سطوح چوبی استفاده می‌کنید ان را در برابر این آسیب ها ایمن میکنید و عمر آنها افزایش میابد.

سطح مورد استفاده شما پس از استعمال روغن جلا دهنده به مدت ۴ الی ۱۶ ساعت زمان نیاز دارد تا کاملاً خشک شود و آماده رنگ و یا استفاده مجدد روغن جلا شود.

 

« نکته » / حتما توجه داشته باشید این محصول در محیط باز و یا دارای تهویه استفاده شود و هنگام استفاده حتماً از ماسک و دستکش‌ استفاده کنید.

 

 

فرمولاسیون+فرمول تولید براق کننده ام دی اف+فرمول ساخت براق کننده ام دی اف+روش تولید براق کننده ام دی اف+روش ساخت براق کننده ام دی اف+نحوه تولید براق کننده ام دی اف+نحوه ساخت براق کننده ام دی اف+آموزش تولید براق کننده ام دی اف+آموزش ساخت براق کننده ام دی اف+شیوه تولید براق کننده ام دی اف+شیوه ساخت براق کننده ام دی اف+چگونگی تولید براق کننده ام دی اف+چگونگی ساخت براق کننده ام دی اف+مراحل تولید براق کننده ام دی اف+فرمول تولید روغن جلا+فرمول ساخت روغن جلا+روش تولید روغن جلا+روش ساخت روغن جلا+نحوه تولید روغن جلا+نحوه ساخت روغن جلا+آموزش تولید روغن جلا+آموزش ساخت روغن جلا+شیوه تولید روغن جلا+شیوه ساخت روغن جلا+چگونگی تولید روغن جلا+مراحل تولید روغن جلا+روغن جلای چوب+روغن جلای ام دی اف+فرمول تولید واکس جلا دهنده+فرمول ساخت واکس جلا دهنده+روش ساخت واکس جلا دهنده+روش تولید واکس جلا دهنده+نحوه تولید واکس جلا دهنده+نحوه‌ ساخت واکس جلا دهنده+آموزش تولید واکس جلا دهنده+آموزش ساخت واکس جلا دهنده+شیوه تولید واکس جلا دهنده+شیوه ساخت واکس جلا دهنده+مراحل تولید واکس جلا دهنده+آموزش آنلاین+ترکیبات روغن جلا+ترکیبات واکس لاستیک+تخبه مواد اولیه+درصد ترکیب مواد اولیه+کاربرد روغن جلا دهنده+کاربرد واکس جلا دهنده چوب+تجهیزات جهت تولید+تولید آسان+صرفه اقتصادی بالا+تولید در منزل+حداقل هزینه+قیمت تمام شده+میزان سرمایه لازم+واکس جلا دهنده چیست+نحوه‌ی استفاده+طرز تهیه+طرز مصرف+طریقه تولید+طریقه مصرف

[۹/۹،‏  « شرکت ویلاتوس آماده ارائه فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی _ شوینده ها_ انواع چسب _ انواع رنگ _ انواع جلا دهنده _ تینر و...هزاران محصول دیگر با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و با صرفه اقتصادی بالا به شما عزیزان می‌باشد.ما با پشتیبانی یکساله به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی به آسانی و با کیفیت بالا تولید‌ نمایید.برای هر تولید کننده پس از کیفیت عالی محصول  قیمت نهایی و تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است.کیفیت و صرفه اقتصادی بالا مهم ترین ملاک در تولید‌ است.»

 

            « چسب باغبانی»

 

باغداران و کشاورزان همیشه در معرض احتمال آسیب توسط عوامل مختلف به محصولات و درختان خود هستند.برای جلوگیری‌ از وقوع اتفاق ها مانند آفت _ پوسیدگی _ یخ زدگی و.... محصولاتی تولید‌ شده است که به کمک باغداران آمده است.یکی از این محصولات تولیدی چسب باغبانی است که بسیار مفید و پرکاربرد است که به توضیح بیشتر راجع آن می‌پردازیم.

این چسب مایعی غلیظ و قهوه ای رنگ است که پس از خشک شدن حالت ارتجاعی و کشسانی پیدا میکند.چسب باغبانی محصولی است که از سلول ها و بافت درختان در برابر عوامل مختلف محافظت میکند.معمولا درختان پس از « هرس شدن_ پیوند و قلمه زدن » نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند.برای حفاظت از درختان در این شرایط از قرار دادن چسب باغبانی در محل  هرس یا پیوند استفاده میکنند.

باغداران قبل از آغاز فصل سرما هرس کردن درختان را شروع می‌کنند  ؛ برای حفاظت از درختان در برابر سرمازدگی یا دیگر اسیب ها استفاده از چسب باغبانی بهترین گزینه است.

اما گاه از چسب باغبانی برای درمان گیاهان یا درختان استفاده میشود ؛ به این صورت که چسب را با مواد قارچ و یا حشره کش ترکیب می‌کنند و در محل آسیب دیده و یا حتی پوسیده قرار می‌دهند.

هنگام این کار بهتر است محل پوسیده کاملا تخلیه و تراشیده شود و سپس چسب را روی آن قرار دهید تا نتیجه درست و بهتری حاصل شود.اگر چسب لاتکس باغبانی _ سرد_ زیادی سفت است میتوانید از مقداری الکل برای رقیق شدن آن استفاده نمایید.

 

 « مزایای استفاده از چسب باغبانی»

 

۱_ ایجاد لایه محافظتی بر روی درخت

۲_ جلوگیری از آسیب درخت و یا پوسیدگی 

۳_ قابلیت ترکیب شدن با دیگر مواد مانند مواد قارچ کش و حشره کش

۴_ فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر 

۵_ دارای تأییدیه از مرکز تحقیقات کشاورزی 

 

چسب های باغبانی در ابعاد و بسته بندی گوناگون ۱kg _ ۲kg_۵kg در بازار عرضه و به فروش میرسند.

 

 

فرمول تولید چسب باغبانی+فرمول ساخت چسب باغبانی+روش تولید چسب باغبانی+روش ساخت چسب باغبانی+نحوه تولید چسب باغبانی+نحوه ساخت چسب باغبانی+آموزش تولید چسب باغبانی+آموزش ساخت چسب باغبانی+شیوه تولید چسب باغبانی+شیوه ساخت چسب باغبانی+چگونگی تولید چسب باغبانی+چگونگی ساخت چسب باغبانی+مراحل تولید چسب باغبانی+کاربرد چسب باغبانی+طرز تهیه+طرز مصرف+طریقه ساخت+طریقه تولید‌+طریقه مصرف+ترکیبات چسب باغبانی+تجهیزات جهت تولید+فرمولاسیون+فرمول تولید چسب همه کاره+فرمول ساخت چسب همه کاره+روش تولید چسب همه کاره+روش ساخت چسب همه کاره+نحوه‌ تولید چسب همه کاره+نحوه ساخت چسب همه کاره+آموزش ساخت چسب همه کاره+آموزش تولید چسب همه کاره+شیوه تولید چسب همه کاره+شیوه ساخت چیب همه کاره+چگونگی تولید چسب همه‌ کاره+چگونگی ساخت چسب همه کاره+مراحل تولید چسب همه کاره+پایه حلال+راهکار تولید چسب همه کاره+طریقه ساخت چسب همه کاره+طریقه تولید چسب همه کاره+طرز مصرف+طرز تولید+طرز تهیه+ترکیبات چسب همه کاره+درصد ترکیب مواد اولیه+تهیه مواد اولیه+فرمول تولید چسب فوم+فرمول ساخت چسب فوم+روش تولید چسب فوم+روش ساخت چسب فوم+نحوه تولید چسب فوم+نحوه‌ ساخت چسب فوم+آموزش ساخت چسب فوم+آموزش تولید چسب فوم+شیوه تولید چسب فوم+شیوه ساخت چسب فوم+چگونگی تولید چسب فوم+چگونگی ساخت چسب فوم+مراحل تولید چسب فوم+راهکار تولید چسب فوم+طریقه ساخت چسب فوم+طریقه مصرف چسب فوم+فرمولاسیون تولید چسب فوم+فرمول تولید چسب تفنگی+فرمول ساخت چسب تفنگی+روش تولید چسب تفنگی+روش ساخت چسب تفنگی+نحوه‌ تولید‌ چسب تفنگی+نحوه ساخت چسب تفنگی+آموزش ساخت چسب تفنگی+آموزش تولید چسب تفنگی+شیوه تولید چسب تفنگی+شیوه ساخت چسب تفنگی+چگونگی ساخت چسب تفنگی+مراحل تولید چسب تفنگی+مراحل تولید چسب تفنگی+چگونگی تولید چسب تفنگی+تولید‌ آسان+تولید‌ در منزل+قیمت تمام شده+تهیه مواد اولیه+آموزش آنلاین+حداقل سرمایه+کم‌ترین سرمایه+درصد ترکیب مواد اولیه « شرکت ویلاتوس آماده ارائه فرمولاسیون تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی _ شوینده ها_ انواع چسب _ انواع رنگ _ انواع جلا دهنده _ تینر و...هزاران محصول دیگر با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای تعیین شده و با صرفه اقتصادی بالا به شما عزیزان می‌باشد.ما با پشتیبانی یکساله به شما آموزش میدهیم چگونه محصولی به آسانی و با کیفیت بالا تولید‌ نمایید.برای هر تولید کننده پس از کیفیت عالی محصول  قیمت نهایی و تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است.کیفیت و صرفه اقتصادی بالا مهم ترین ملاک در تولید‌ است.»

 

          « مایع نرم کننده لباس»

 

مایع نرم کننده محصولی است که در صورت استفاده از آن هنگام شستشو نتیجه ی بهتری از شستشوی لباس خواهید گرفت.برخی از افراد بر این باور هستند که برای شستشوی البسه و یا انواع پارچه تنها استفاده از پودر یا مایع لباسشویی کافی است ؛ اما این تصور بسیار اشتباهی است زیرا هر کدام خاصیت مخصوص به خود را دارند و میتوان گفت مکمل یکدیگر هستند.

پودر های لباسشویی سبب خشکی و یا ایجاد چروک های عمیقی در بافت پارچه میشوند که با استفاده از مابع نرم کننده شما لطافت _ نرمی و بوی خوش را به لباس های خود باز میگردانید.

 لباس های روزانه ای که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم نسبت به سایر لباس ها مانند لباس های مجلسی بیشتر نیاز به شستشو دارند و از جهتی که با پوست بدن در تماس مستقیم هستند حفظ لطافت آنها بسیار حائز اهمیت است.لباس نباید در اثر شستشو بافت و یا رنگ خود را از دست بدهند ، به همین دلیل بهترین کار استفاده از نرم کننده لباس است.

این محلول سبب حفظ لطافت و بافت پارچه میشود و بوی بسیار خوشی را به لباس ها منتقل میکند.از دیگر مشکلات در صورت عدم استفاده از مایع نرم کننده لباس، ایجاد الکتریسیته است که باعث چسبیدن لباس به بدن و یا برق گرفتگی و یا جذب آلودگی و گرد و غبار به لباس میشود.مایع نرم کننده اجازه ایجاد الکتریسیته در لباس را نمی‌دهد.

هرچقدر مایع نرم کننده برای لباس ها مفید است اما استفاده ی مداوم آن برای شستشوی حوله ها توصیه نمیشود ؛ زیرا این مایع سبب خواب بافت حوله و در نتیجه کاهش میزان آبگیری آن میشود.پس برای شستشوی حوله به طور مداوم از مایع نرم کننده استفاده نکنید.


09171205271 مقدم

09151154934 ارتباط اینترنتی (تلگرام+واتساپ+ایمو)

 

http://www.shimis.ir (به سایت اصلی مراجعه بفرمایید)

http://4mul.com/

http://chasb0ta100.blogfa.com/

www.shimis.ir

http://4mul.com/

www.sshimis.blogfa.com

www.formol4934.blogfa.com

http://afghan49.blogfa.com/

 

فرمول تولید مایع نرم کننده لباس+فرمول ساخت مایع نرم کننده لباس+روش تولید نرم کننده لباس+روش ساخت نرم کننده لباس+نحوه تولید نرم کننده لباس+نحوه ساخت نرم کننده لباس+آموزش تولید نرم کننده لباس+آموزش ساخت نرم کننده لباس+شیوه تولید نرم کننده لباس+شیوه ساخت نرم کننده لباس+چگونگی تولید نرم کننده لباس+چگونگی ساخت نرم کننده لباس+مراحل تولید نرم کننده لباس+ترکیبات مایع نرم کننده+انواع مایع نرم کننده+عملکرد مایع نرم کننده لباس+کاربرد مایع نرم کننده لباس+تهیه مواد اولیه+درصد ترکیب مواد+تولید آسان+تولید‌ بدون دستگاه+تولید درمنزل+حداقل هزینه+قیمت تمام شده+سرمایه اولیه+اداره صنایع+طرح توجیهی+صرفه اقتصادی بالا+مقرون به صرفه+مجوز+نرم کننده هاله+اکتیو+سافتلن+گلرنگ+فیروز+softlan+سپید+پرسیل+ورنل+من+تست+Test+طرز تهیه+طرز استفاده+مقدار استفاده+طریقه ساخت+طریقه تولید+طریقه مصرف+فرمولاسیون مایع نرم کننده معط

۹۹/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی